SzukajFAQUżytkownicyGrupyPlikiZaloguj
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1
Przekazywanie informacji w gronie pedagogicznym
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Przekazywanie informacji w gronie pedagogicznym 
Witam. Rozpoczynam dyskusję o komunikowaniu sie nauczycieli pomiędzy sobą, w szczególności przekazywaniu informacji negatywnych o swojej pracy i pracy innych nauczycieli., funkcjonowaniu klasy, uczniów itp. Jakie macie doświadczenia w tym temacie?
Pedagodzy, psychologowie, jak radzicie sobie w przekazywaniu komunikatów o skargach na pracę nauczycieli? :shock:

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Och 
pod latarnią najciemniej! Grupa zawodowa która z definicji powinna dobrze sie komunikować ma z tym ogromne klopoty!

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Pokój nauczycielski to "puszka pandory". Najgrosze chyba jest to, ze nauczyciele przenoszą te "brudy" do klas i opowiadają dzieciom co , kto itd. Jak któś nie potrafi zbudować sobie autorytetu to poczucie własnej wartosci buduje kosztem innych. Uczniowei bardzo szybko sie orientuja w sytuacji i wykorzystują konflikty między nauczycielami.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Pokój nauczycielski to "puszka pandory". Najgrosze chyba jest to, ze nauczyciele przenoszą te "brudy" do klas i opowiadają dzieciom co , kto itd. Jak któś nie potrafi zbudować sobie autorytetu to poczucie własnej wartosci buduje kosztem innych. Uczniowei bardzo szybko sie orientuja w sytuacji i wykorzystują konflikty między nauczycielami.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post przekazywanie informacjiw gronie pedagogicznym 
bywają też takie sytuacje, kiedy informacje istotne do pracy "przytrzymuje" się rozmyslnie i nie przekazuje osobie zainteresowanej

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
W dobie robienia awansu zawodowego komunikacja między nauczycielami przybiera formę "szczekania" i "warczenia", albo całkowicie zamiera. Po co dzielić się swoimi osiągnięciami z innymi, skoro mogę być tą najlepszą! Oczywista żenada!

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Na to 
o czym piszesz mam swoją prywatną metodę; dzielę sie wszystkim z każdym kto poprosi; rzadko doznaję wdzięczności, ale ogólnie jestem zadowolona; ostatnio otrzymałam ciekawe materiały dotyczące ewaluacji i wysłałam je do do wszystkich znajomych których adresy miałam; w rozmowie z jedną z koleżanek uświadomiłam sobie , że ona takie materiały też ma (wysyłało je wydawnictwo jako dodatek do zakupionej książki) i nawet zapytałam; podobno nie odbierała wcześniej poczty... I teraz sie uśmiecham gdy to przypomnę

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Ja mówię nauczycielowi wprost. Oprócz tego prowadzę mediację między uczniem i nauczycielem. Super metoda. Nauczyciel jednak jest bardziej niechętny do mediacji od ucznia.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
To bardzo trudne, ponieważ musisz niejako postawić się koleżance lub koledze biorąc stronę ucznia. Niekiedy zależy ci tylko na wyjaśnieniu sprawy a nauczyciel odbierze to jako atak na niego albo brak wspolpracy ze strony pedagoga, w kierunku dobra dziecka oczywiście. Mediacje są super ale od razu trzeba jasno określić swoje stanowisko w szkole- jestem bezstronny. Ineczej p.óźniej jest dużo ttrudniej

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach